Tisdag !

Hej!
Har inte orkat skriva igår kväll.

Igår var vi på BVC med Filippa hon skulle vacinera sig. Det gick jätte bra, första sprutan sa hon inte ett pip eller rörde en min,men andra då vart hon ledsen den gör ondas =(
Efter vi var klara där åkte vi hem jag slängde i m,ig lite lunch för att sedan bege mig till öppna förskolan för att träffa dom andra mammorna med deras barn. Barnmorskan pratade om mat och smakpotioner som vi snart ska börja med om en månad.
Direkt när vi var klara där åkte vi till Arlanda för att hämta mamma och pappa som varit i Nice. Körde hem dem, påvägen hem så stannade jag för att köpa Thi mat med hem kännde att jag inte orkade laga mat.
Gick och lade mig direkt efter Bigbrother.

Idag så var jag och Filippa ute tidigt på tomten tror kl var 10, hon somnade i sin vagn och jag krattade löv och tog tag i maskrossorna, hatar dom finns det någon fulare blomma än dem ? Har lite kvar han inte klart då lill fia vaknade.
Till lunch blev det mozarellasallad med bröd och vitlöksmix så enkelt, så gott !!!

Nu ska jag ta tag i ute rummet ska putsa rutorna !!! Hej på en stund





Min goda lunch !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen