Tisdag !

Hej!
Igår var jag med min syster och mamma hela dagen. Therese kom till mig vid halv ett tiden. Då åkte vi iväg och gjorde lite ärenden var på BMW, sollentuna centrum, barneshus.
Vi åt en god lunch hos mammi sen var vi där och dom mös med Filippa. Gulliga Lasse (farmors särbo) kom förbi med en present han är så rar och omtänksam.
Vi åkte en sväng till Stinsen hälsade på Jossan på Gina och hittade 2 toppar där. Var på panduro och det vart lite siden band m.m. Vi åkte hem.
Therese hade bilen hos oss hon åkte hem. Jag började med middagen som blev jätte god:
Fläskkotlett med paprika sås och svamprisotto.
Bilder fr i går :

dagens lunch : avokado sallad












Morbror Mackis

Mmmi och syster


Kolla fina regnbågen =)

Min älskade Filippa =) Jag älskar dig så mycket ♥


Fina presenten med ett rim av Lasse

Filippa fick en gullig present av grannarna Stefanie m familj

Blev en näs rensare till Filippa

Lite nya toppar till mig ! Älskar sailor modet !

Middagen !
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen