Torsdag !

Hej!
Det blir ett sent inlägg ikväll.
Sladden till datan är för tillfället borta =(
Lägger in bilder så fort jag hittar den.

Idag åkte jag först till Sollentuna centrum till min favorit affär Lexington, inhadlade en present där.
Åkte sen hem till mammi som skulle passa Filippa medans jag tränade. Åkte till gymet körde kondition på band och styrketräning. När jag var  klar åkte jag hem och hämtade Filippa ( allt hade gått jätte fint med Filippa hon och mormor och Elvis hade varit på promenad. Väl hemma kom min gulliga vän Anna förbi och hämtade oss med bilen, vi skulle ha tjejmiddag hos våran vän Emnet inne istan. Vi är ett gäng tjejer på 7 st som brukar turas om att ha middagar hos varandra det är alltid lika trevligt och kul att ses. Nu har många familj och alla jobbar och har sitt så man hinner inte ses så ofta så då är det jätte kul att ha dom här middagarna. Vi har haft det i många år nu. Filippa var lite grinig och var skrikig hon var så trött och somnade tills slut. Väl hemma igen lade jag henne i sin säng och hon somnade på en gång. Har suttit och hållit på med dop inbjudningarna tills nu och vi är så nöjda med dem. Tack snälla Jennie för hjälpen, du är så bäst ♥
Nu måste jag sova, bjuder på bilder i morgon om sladden blir funnen.
Godnatt kära du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen