vacker lördag !

Hej!
Nu sover lilla fisen förmiddag =) Vi har hållt på busa och myst hela morgonen, tog en sovmorgon.
Nu när hon sover passar man på att göra allt som man aldrig annars hinner.
Har städat Filippas skötbordshörna, rensat ut för små kläder är förvånad att hon fortfarande kan ha 56 i vissa kläder, då hon har 62 nu fast vissa 62 drunknar hon i. har ju fortfarande lite kläder som Filippa fått av släkt och vänner som hon inte använt men det är bra då har hon lite kvar att använda då hon växer snabbt.

*Håller på att tvättar och ska snart måla klart mammas pall.
* dammsuga av golvet
* Filippas mormor kommer snart då ska vi åka till brommablocks för lite ärenden

Fick en fin bikini av min kära älskade svärmor, är så nöjd över den sitter så snyggt på, Tack snälla svärmor !


kostar 49:- /del

Strand outfiten klar =)
Snyggt att mina tår kom med tur att jag målat naglarna =)

Nu måste jag ta lill Filippis !

Puss ovh kram Ha en härlig dag !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen