1 november !

Hej!
Sorry att det inte blir så mycket inlägg men fortfarande kommer jag inte åt något internet på dagarna.

Vad har hänt dom senaste dagarna?
Jo vill börja med att gratulera min vän Anna och Andreas för deras lilla söta tjej ! Välkommen till världen lilla Agnes kul för Filippa att hon fått en lek-kamrat. Söndag den 30/10.
Måndagen blev det relativt lugnt, hämtade bilen som var hos BMW på verksatden, åkte och handlade lite en sväng i Bromma Blocks det var ett tag sen jag var där kände jag !
Hittade en julklapp till Filippa och så fick jag en mys overall av David. Jätte fin !
På kvällen kom min älskade lillebror Jocke förbioch satte upp fin belysning på huset. Jag gjorde hans favorit rätt lasagne.
Idag har vi inte gjort något speciellt, varit hos mormor en sväng.Min älskade lillebror Marcus tvättade bilen så nu blänker den speciellt fäljarna=)
haft det super bra massa shopping. Ska bli kul att se alla bilder=)

Min bror Jocke !

Före

Efter det är lite svårt att se ! Blir bättre när ställningen är borta.


David gosar med papigojan !

Natti Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen