I månad kvar till julafton !

Hej!
Då var det fredag igen=)
Vi har träffat söta Celine och Catharine idag på Ikea. Vi åt lunch,gick och tittade och snackade massa =) Alltid lika trevligt att träffa fina Catharine, tusen tack för idag !!!
Inhandlade bla reflexE(en till varje säte i olika storlekar) västar som är bra att ha i bilen i fall man får fel på den och behöver bli stående efter vägen. Jag var nämligen på första hjälpenkurs barn igår tors.
 Mamma var hemma med Filippa, det hade gått jätte bra, tusen tack världens bästa Mormor!!! Älskar dig så mycket mamma/mormor!!!
Kursen var super bra och hon som höll iden var jätte duktig, är så glad att jag gick den ! En första hjälpen väska fick följa med mig hem kostade 400:- och den innehöll allt det nödvändigaste. Så nu har jag den i bilen.
Vi skulle åka hem efter det, men kom på att jag måste handla inför middagen i morgón så det blev Citygross!
Gud vad folk det var tog längre tid än vad jag trodde!
Väl hemma igen så fick Filippa mellis och sen var det dax för sova middag!
Jag han med att städa hela huset, tvätta !
Till middag blev det svensk hummer pasta ! Inte pasta för min del, Jag rev vitkål på rivjärn och kokade det så det blev ris aktigt! Hällde av det blandade ner philadelfiaost och riv permensan ! Blandade ner lite olivolja det vart så gott ! Testa det så gott !!!

Dagarna i blider !!!


Min rosa lilla tjej !


Söta kusin vitamin  var på besök i måndags !

Dom leker =)

bakat lussevaniljbullar !!!

har träffat jätte söta fina Vilmer som fick present av Filippa !!!

Välkommen till världen lilla söta Vilmer !!!


Jag åt Grekiskt !

fick en fin lyckta av mamma och pappa när dom var på middag i måndags =) Tack snälla !!!

underbara unge jag älskar dig


Huset utvändigt =)


Vi är super nöjda !
Det ska målas en el två vänder !!!


Tänk att rosor blommar i nov !

Stövlarna som jag fick byta och mina nya jeans från Tommy hilfiger

En mössa till Filippa

Det kom ett paket....

det innehöll den efterlängtade vagnen=)

har hunnit med att göra Filippas hand och fotavtryck!




Filippa sovande i sin nya vagn

söta Celine !




Har märkt alla burkar

han med det idag !!Ibland hinner man mycket då Filippa sover

jag och Filippa busade och lekte!



lilla handen

svensk hummer är så gott !!!!

dagens middag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen