Onsdag

Hej!
Då var det mitt i veckan !
Har som vanligt haft fullt upp. I måndags var vi hemma hela dagen, Mia Davids syster och lilla Bosse var förbi.
Jag bakade och vi hade massa hantverkare här. På kvällen var mamma och pappa förbi på middag.
Tisadg var det lungt hela dagen.
Idag onsdag har vi varit på öppnaförskolan i ängbykyrka. Den är verkligen jätte bra, mycket folk men stor.
Efter det skulle vi åka och hälsa på min älskade vän Linda som precis fått sitt andra barn. Men hon messa och frågade i fall vi kunde ses i Brommablocks. Så jag och Filippa åkte dit. Gud vad söt lilla killen var så liten lilla söta Vilmer är. Vi träffade även Anna med lilla Agnes =) Tack mina vänner för en mysig dag. Sen åkte jag och Filippa till mamma jag lämnade av henne där för att uträtta lite ärenden i Jakobsbergscentrum. Var förbi jobbet och det var kul att se mina tjejer =) Sen en sväng förbi systemet. Sen hade jag även mina favortit stövlar som dragkedjan gått sönder på och jag älskar dom skorna och hoppades dom kunde laga dom för jag vill verkligen ha dom kvar, men det kunde dom inte och givitvis hade dom inte några såna kvar då dom var ett år gamla =( Dom hade ett par nästan lika danna fast kortare skaft! Fick ta dom istället. Lämnade ifrån mig mina gamla med tår i ögat då det verkligen har varit mina bästa stövlar. Men fantastiskt service har verkligen Dinsko. Han även förbi Tommy hilfigher det är verkligen en ut av mina favorit märken hittade ett par jeans där =) Slog till då jag verkligen behövde ett par !!! Åkte sen hem till mamma och pappa vi plockade i farmors saker fick med mig fina tomtar hem =) Ska sätta upp dom nu och hedra min farmor i Jul.

Har tagit massa bilder i dagarna men återkommer med dem !!!

Massa Pussar och Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen