Klickat hem overall !

Hej !
Har precis klickat hem overall till Filippa har velat farm och tillbaka då inte vetat vilken som Filippa skulle ha, men tillslut bestämde vi att det fick bli den här !

http://www.babyshop.se/images/20154/zoom.jpg

Vet inte om bilden kommer med då det är första gången jag gjorde så från sidan där jag beställde.
www.babyshop.se


Annars idag har vi bara varit hemma och slappat. Jag har städat kylen och torkat och dammat i köket.
kollat av fakturor och han med en springrunda.  Vi har lekt med Filippa och Linn var förbi.
Till middag blev det kantarell toast till förrätt och grillad tonfisk och röding till varmrätt !
Vart nog årets sista grillning ! Mums vart det.

bus unge !


Min lilla rosa unge !

kantarell toast

grillning, måste säga att det var ju inte så jätte kallt ute !

varmrätt. röding, tonfisk med örtsås och ris!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen