Mycket att göra!

Hej!
Har haft fullt upp så jag inte har hunnit med bloggandet, dessutom har vi fortfarnande inget internet =(
Man märker hur beroende man är av det när man inte har det.
Lördagen vart lungn förvåran del, var helt slut efter fredagen. Så jag behövde varva ner.
Ihelgen kom svärmor, Filippas farmor.
På söndagen hade vi middag, Tomas och Anki var här.
På måndagen hämtade vi Mia och lilla Bosse sen åkte vi hem till oss. Mammi kom förbi.
Tisdagen hade jag BVC 8 månaders kontroll. Filippa växer på bra och följer sin kurva jätte bra.
Efter det åkte vi hem och åt lunch och sen vilade vi. Åkte förbi Nina och Wilma och deras lilla gulliga Melvin som är 5 veckor. Hade lite presenter.

Idag har jag och Filippa varit i stan jag skulle till tandläkaren på eftermiddagen och Filippa var med, det gick jätte bra, Filippa är så snäll. Sen gick vi en runda på stan och sen hemfärd. Viktor och Anki kom senare på kvällen.
Nu ska jag sätta mig i massage stolen.

Filippa mitt älskade barn =)

Har fått massa kläder av min gamla Gina chef =) Hon älskar Zara kläder och det kommer passa Filippa jätte bra.


Dagen middag i helgen !


Goda förrätten !

Min älskadesvärmor =)

Filippas älskade kusin Bosse =)

Kusinerna =)


Bosse och mormor Anki

Filippa på 8 månaders kontrollen

Filippa på dagens solpromenad

Min lilla gull unge

Kvällens middag blev kokt lax med grönsaksprimörer och vermuth sås.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen