Underbara barn mässan kan rekomendera!

Hej! Kommer ett litet inlägg, det är så jobbigt att inte ha internet, nu har Davids tel lagt av så nu sitter jag och gör ett inlägg från mina föräldrars data. David sa att ha ska ta tag med att fixa internet, det blev kablar klippta när dom lyfte på våningen på huset.
Ville varje fall skriva att ni som har barn eller ska ha barn åk till Älvsjö mässan och besök "UNDERBARA BARN"
Jag och Filippa var där igår det var så kul att gå runt träffade jätte trevliga människor och en massa bra Mässpriser på jätte mycket. Väl värt att åka dit =) Tog en massa bilder men korten ligger i våran data hemma =( Får vissa sen när vi fått i gång internet.
Har ni inget att göra i morgon så åk dit =) Massa roliga montrar med braiga barnsaker. Lite kul också är allt finns ju på internet och det var många internet utställare där och det var kul att få se dom i verkligheten.
Hör av mig senare i fall vi får igång internet hemma, då med massa bilder =) Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen