förra veckan !

Hej!
Ska se om jag får ihop ett litet inlägg snabbt, går in via Davids Iphone. Vi har för tillfället inget internet=(
söndagen den 28/8 vart en hemma dag med familjen.
Måndag med fast på eftermiddagen påbörjades vårat stora byggprojekt, vi håller nämligen på att få en hel våning till så huset blir stort =)
Tisadgen hjälpte jag till i fisken körde Filippa till snälla mormor, vi sov över där då det är så rörigt och bullrigt pga bygget. Onsdagen 31/8 jobbade jag också i fisken. Det går så bra med Filippa och känns skönt att kunna lämna henne utan att hon är ledsen. Tack mormor du är världens bästa =))))
På tisdagen kom jag hem sent till mamma och pappa då vi hade våran tjej middag, alltid lika kul att träffa mina älskade vänner!!!
Torsdag den 1/9 ny månad och höste är snart här, hoppas att sommaren blir lite förlängd med lite sol och värme.
vi började på babysim idag och Filippa älskade det så mysigt och kan rekomnedera att gå på det. Är glad att jag anmälde oss=) Det kommer vara 7 st torsdagar !!!
Fredagen den 2/9 då var det dax att bila ner till Smögen och lilla Bosses dop. Jag och Filippa åkte med Filippas framor och Farfar, det gick jätte bra Filippa var snäll och hade tålamod nästan hela vägen, hon älskar att åka bil !
Vi hade fått låna en lägenhet som vi skulle bo i. Så fantastisk fint det är i smögen vatten över allt är glad att jag fått se det och hoppas att vi kan återvända dit. Bosse döptes på lördagen prästen kom hem till Peters förälrdras villa ska lägga ut lite bilder när vårat nät kommit tillsbaka. Så mysig helg vi hade med nära och kära. Mia och Peter är så mysiga och alla andra vi träffade var också det. Vi åkte tåg hem på söndagen jag åkte med Mia, Peter och lilla Bosse. Det gick bra men man var ju helt slut när man kom hem det är lång tågresa. Men det gick bra.
Måndagen var jag ganska slut så det blev en hemma dag med att tvätta och fixa lite.
Huset är så fint det vart klart med väggarna förra veckan och jag har varit uppe och tittat och rummen kommer bli så bra !!
Tisdag blev det att hjälpa till lite i fisken Filippa var hos mormor hela dagen.
sprang en liten runda på stan hittade ett par jeans, har även beställt lite från H&M lite höst kläder till mig och Filippa.
Onsdag den 7/9 Blev min vän Catharina och Gabriel föräldrar till sitt andra barn, massa grattis till er och stora Wilma blev storasyster =) Vi var en sväng i bormmablocks men Filippa har varit lite gnällig och sovit dåligt och jagmed så vi var väldigt trötta, handlade lite mat och sen åkte vi hem.
Torsdag den 8/9 Idag har vi varit andra gången på babysim (Filippa älskar det och bara skrattar)
Kommer ett inlägg i helgen med bilder !!!
Det var bara lite kort vad vi haft för oss den senaste veckan.



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen