Onsdag mitt i veckan !

Hej !
Som du ser blir det inte så många inlägg det är så irriterande att inte ha internet !!!! Blir tokig.
Lite uppdatering från dagarna som varit.
Måndag: Var på BVC Filippa hade gått upp 7330 vägde hon och 65 lång. Vi pratade om maten och hon gav lite tips och nu håller vi på att sluta med natt ammning och det är inte det lättaste, Filippa har skrikit och vaknat både måndagen och tisdagen, hon vaknar och är ju van att få tutte hon är inte hungrig bara snuttig. Filippa har ätit så dåligt på dagarna och mycket beror det på att hon fått natt tutte. Det kommer vara jobbigt första veckan och få se sen om det går över. Vi åkte på eftermiddagen och hämtade barnvagnen som varit på service så skönt att få tillbaka sin egen då vi fick låna en snorgrön vagn som bara lös var man än gick !

Tisdag: Då kom Linn över vi åkte till Bromma blocks en sväng. Linn var ledig från skolan. På eftermiddagen så hade vi mammagruppsträff och det var jätte kul att se alla efter sommaren, barnen hade blivit så stora. Vi har bara 2 gånger kvar men bestämmde att vi skulle ses hos varann sen efter det.
Åkte hem till min älskade mamma och pappa en stund.
Väl hemma igen så gjorde jag middag och det blev chilicorncarne  med pitabröd.

Onsdag: Idag har jag varit i fisken en sväng, Filippa var hos sin älskade mormor och morfar.
Allt hade gått jätte bra =) Hon är så snäll min lilla prinsessa.


Lilla Filippa i väntrummet på BVC

Filippa i sina uggs =)

Har hört att rosetter av olika slag är inne i höst så här kommer lite tips !!


Filippas små skor fick ett band runt sig

En kofta som är min fick 2 st rosetter. Min mammi är så duktig på att sticka tröjor har sagt att hon ska börja sälja dem !!! Denna har hon stickat skulle slänga den då hon inte tyckte att den passade henne !!! Tur att jag han se den =)

Filippas fina kofta som fick 2 rosetter man kan ju ta bort dom om man inte vill han dem !

passar bra ihop med skorna

och vagnen fick sig en liten rosett =)

Har köpt banden på panduro har klistrat det röda på det gröna !!!


Nu ska jag gå och lägga mig !
Ta hand om dig
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen