Torsdag !

hej!
Solen har varit framme nästan hela dagen =) Jag och Filippa började dagen med en runda till Bromma blocks skulle handla lite saker till en korg som nästan är full hemma. David och Tomas ska ge Susanne den som Välkommen till företaget. Sen så handlade jag till Mia som fyller år i dag ! Davids syster fyller 28 år idag ! Jätte Grattis !!
Sen åkte vi hem packade babysim väskan och så åkte vi iväg till babysimmet. Filippas älskade Farmor var med så det var jätte kul. Till middag blev det fiskgratäng ! Jätte god vart den.

Nu ska jag snart gå och lägga mig !!
Puss och Kram


Min goda nyttiga lunch !!!

Filippa hjälper farmor med hennes försenade födelsedags present

Filippa sitter och väntar på att börja på babysim


Filippas älskade farmor följde med ♥


Mamma och Dotter




Älska att leka med ankorna i vattnet

Ny duschad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen