Bilder forts

Här kommer lite mera bilder från påskveckan =)







Underbara härliga Kristina ( en ut av deltagarna i halv åtta hos mig )

Pontus också en utav dom trevliga deltagarna i Halv åtta

Jag en ut av deltagarna


Ludvig var också med i gänget som deltagare

Hela film teamet som tog hand om oss hela veckan

Avslutar veckan med en bild på mig =)

Påsk firandet i Dalarna !


Lilla Bosse var påskkärring =)

lilla Filippa



kusinerna


påsk ägg från mormor och morfar



pappa David och Filippa

En glad liten Filippa

påsk mat =)

Vi hälsade på dom ursöta lammungarna !


det var ca 40 st små söta lammisar



Åt härom dagen en jätte god egen gjord kyckling smörgås:
baka av bakeoff bröd baugetter i ugnen sedan har jag på ost, sallad, tomat, rödlök och grön paprika
dressingen är rydbergs världens såser Mexicana den är så god och en lätt lunch !

igår var vi hemma hela dagen David och Filippa är sjuka men båda är bättre. Jag fick lite gjort städning av hemmet, tvätt av maskiner och sedan var jag i väg en sväng till jakans centrum var förbi mina tjejer så kul att se dem och butiken är jätte fin. Jag handlade 2 st linnen.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen