Nya gamla vita skor

Hej!
Då var det torsdag och snart helg igen. Det är valborg denna helg (måndag) så det blir lite extra ledigt för David.
Igår till middag vart det cabonara med spaghetti  och massa vitlök och riven permensan.
Går så fort att slänga ihop och den rätten är bra när man är fantasilös på vad man ska laga.
Jag och Cissi tog en springtur på 30 min det var regnit men det gick bra så nu är vi gång igen =)
Imorse klev jag upp tidigt BMW skulle in på något batteri service byte så jag var där vid 07,15 i morse. Väntade där och det tog nog bara 30 min så det gick fort. Hemma igen var det att vänta på electrolux killen som skulle komma och byta den spräckta glas rutan på ugnen. Så nu har vi en fungerande ugn igen =)
Filippa sover och jag väntar på att hon ska vakna så vi kan dra i väg, måste hitta regn kläder till henne så vi kan vara ute. Och det blir nog en lunch på Ikea med =)

Igår fixade jag även med alla vita gympaskorna Davids och mina putsade dom vita och jag kan säga att det blev stor skillnad som nya skor !!! Så tusen tack för tipset min älskade vän Emnet.

Före

Efter ! Skillnad va?

Min lilla korv brukar lägga sig och vila på golvet och nu tog hon data väskan.
Säger man vila på så gör hon det =)
Hon är så rolig då hon tar efter allt man säger och gör min underbara lilla unge börjar bli så stor, och tänk att lill fis ska bli stora syster !!! Längtar massor tills den lilla kommer.


Nu måste jag fixa det sista innan jag åker !
Puss och Kram och ha en underbar dag fina du =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Använde du nåt speciellt till att göra dem så rena?:)

2012-05-04 @ 21:25:55
Postat av: Anonym

Hej Linnea! Jag använde vit skoputs som jag köpte på Dinsko, jätte bra. kostade ca 70 kr tror jag. kram Jessica

2012-05-13 @ 08:42:12
Postat av: Anonym

Hej Linnea !

jag använde vit skoputs som jag köpte på Dinsko, tror den kostade ca 70 kr.

Jätte bra och kan rekomendera att göra det på vita skor.

Kram Jessica

2012-05-13 @ 08:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen