Påsken är över !

Hej och hå !
Oj vad veckorna har rullat på och jag har verkligen inte haft tid över för datan,nu ska det bli ändring på det och jag har massor med bilder att vissa.

Förra veckan var den roligaste veckan på länge. Vi spelade in halv åtta hos mig och det kommer vissas i höst någon gång. Fy sjutton vad vi har skrattat och haft trevligt. Träffat roliga, härliga människor och ätit god mat och bara haft hur kul som helst. Kommer aldrig att glömma den här chansen som jag fick.
Har lite bilder från inspelningen få se om det går att ladda ner har haft lite problem med bilderna.
Vi spelade in mån-tors och tror jag var hemma vid 02,30 på torsdags kvällen. saknade så klart Filippa som mormor och morfar hade henne hela veckan. Tusen tack för hjälpen är så tacksam att ni finns och ni är världens bästa mormor och morfar.
Vi packade bilen på fre förmiddag för att åka upp till dalarna en sväng för att fira påsken och umgås med nära och kära.Vi hämtade våran älskade på vägen. Vi hade underbara dagar uppe i Dalarna. Mia, Peter och lilla Bosse var också där. Vi grillade korv, åt god påsk mat och bara tog det lungt. tack alla för mysiga dagar. Vi kom hem i går kväll. Fina Cissi tog hand om våran lilla Chanel. Tusen tack Cissi.
Det var skönt att komma hem till ett hem som inte var stökigt.
Natten till idag har Filippa blivit sjuk stackars henne hon har blivit dunderförskyld och feber. Idag på dagen har vi varit hemma hela dagen, David är också sjuk så dom två har legat och sovit nästan hela dagen. Jag känner mig lite hänig och kommer säkerligen också åka på och bli sjuk.
Håller tummarna på att jag klara mig. han varje fall en sväng till apoteket och bunkrade upp med lite av varje.


Filippa bara växer och växer !

Hon älskar att stå men några steg ännu har vi inte sett röken utav !

en trött liten tjej med snutte och nappen


Hon vinkar till alla !

Filippa har fått en ny liten skölpadda Namnet blev samma då vi döpte den till Gucci men hela tiden sa Chanel så enklast var att den fick heta samma !

Lite bilder från halvåtta ! Vi blev sponsrade av lite varor bla. Valio

och Zeta
har även tagit lite bilder precis när vi i stort sett var klara med rummen innan halv åtta skulle komma till mig.


Nu har vi ett vardags rum igen =)

våran nya del i vardagsrummet det ska inte stå ett bord där utan vara en myshörna med puffar och lekrum till Filippa

har inte riktigt fått upp allt på väggarna ännu !

kakel ugnen är ny målad


våran nya hall



badrummet är inte helt klart ännu



filippas rum är heller inte helt klart ska upp lite på väggarna m.m.





våra gaderober i sovrummet


Filippas koja är öppnings bara fönstret som vi ännu inte målat och fixat i ordning ! 
puh vad bilder det vart och vet inte vad som hänt med texten =( Kommer mera bilder i morgon !!!
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen