Torsdag !

Hej!
Idag har vi varit hos mormor och hälsat på, moster var där också, vi åt lunch grillad kyckling med potatissallad.
Jag åkte i väg en för lite ärenden då var Filippa kvar där. Det går fortare om man är själv! Även fast det är mysigt att ha med henne. På vägen hem åkte vi förbi Bigbaby i sinsen, skulle kolla leverans tiden på barnvagn, men det var lungt dom hade hemma och för att vara helt säker om man ska ha den så ska man ringa 4 veckor innan. Så det var ju bra. Har bestämt att det blir en Buggao donkey, för att den är enkel och smidig och vi kommer ha vagen länge efter som det blir tätt mellan dem. Sedan går den in i bilen och är inte allt för klumpig. Så den är väl värt att lägga pengar på. Så nu behöver man inte ut och leta efter det.
Min syster hade även hämtat ut ett paket som man får när man väntar barn, men dom var slut och skulle få in fler och jag kan ju ta det i samma veva med vagnen.
Väl hemma igen så började jag med middagen, det vart kycklinggryta med ris blandat med champinjoner,basilika och lök. Igrytan hade jag passerade tomater, rödvin, vitlök,spiskummin, charlottenlök, rosepeppar,kyckling, salt och peppar lät allt koka ihop i ca 30-1 h det beror på hur tjocka kyckligbitarna är.


månadens mag bild lite sent tar bilden den 16 varje månad. Nu är jag i v 15 och mår relativt bra faktiskt, illamåendet har avtagit och tröttheten kommer ibland.

Nu ska jag kolla igenom min to do lista !!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen