Freeeeeeeeeedagggggggggg!!!!

God eftermiddag =)
Hoppas allt är bra med dig =)
Själv har jag och Filippa varit en sväng till Liljeholmen skulle träffa min chef där och skriva nya papper för barn 2.
I vanlig ordning när jag är ute och kör hamnar jag så klart fel, helt plötsligt var jag vid Ikea kungenskurva ! Typiskt mig det var bara att vända och jag kom till slut rätt !!!
Det var kul att träffa Cathrin det var ju ett tag sen och tiden bara springer iväg.
Åkte sedan därifrån orkade inte gå och titta i centrumet =( Det blev en lunch på Max, Filippa älskar hama som hon säger !
Påvägen hem blev det ett stopp vid mataffären, tycker inte jag gör annat än handlar mat !!!
Min fina vän Helena ringde och det känndes som det var jätte länge sedan vi pratade men hon har haft fullt upp och vi med och så har det varit semestrar. Hennes söta Vincent har börjat på dagis, och Vi bestämmde att vi skulle ses efter jag haft inskolning med Filippa.
Det är så kul dom väntar också en liten och den beräknas komma den 9 sep så jag tror att vi kommer få samma dag =) Sen när dom är födda ska vi bebis mysa =)
Nu sover lilla Fialotta och jag måste passa på att få lite saker gjort.
Har beställt namnnappar med Filippas namn på (www.namnnapp.se )
och även namnlappar som strycks på ( www.markster.se )
Så nu är det regnställ och stövlar som ska inhandlas och då har dom erbjudande på det på Barneshus i morgon lördag stövlar 49:- och regnställ/ del 99:- så långt lagret räker så få se om man får tag i något =) Kanske har turen med mig !!!
Såg även att Zara har börjat med webbshop, ska nog beställa lite därifrån till Filippa =)
Hon behöver ju lite nya höst kläder !!!
 
 
Bild på gårdagens middag =) Mums vad gott det vart ! Till middag idag blir det: halstrad laxfile med inbakad potatismos och gräslökssmörsås och grönsaksprimörer =)
 
Filippas Dagis outfit inför förskole inskolningen =) Åh min lilla tjej har blivit så stor tiden bara rinner iväg !!!
 
Vill önska en trevlig helg !!! Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Såå fin dagisoutfit!

2012-08-22 @ 11:23:21
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen