Herre gud !!!!

Hej!
Har precis sutit bänkad framför Tv och sett mig själv, trodde inte att det skulle vara sån fara att se sig själv men det var värre än jag trodde. Bjuder lite på mig själv bara =))
Imorgon är det min dag ! och onsdag och torsdag är man med och äter. Vi hade så sjukt kul när vi spelade in så det var värt att vara med.
 
Annars ligger det till så här med dom senaste dagarna !!! Jag har blivit MOSTER i söndags (igår) till en jätte söt liten Anton, han ville ut tidigare precis som Filippa. 2 veckor innan sitt datum = ) Längtar massor till jag får träffa honom. Välkommen till världen lilla Anton ska bli kul att lära känna dig och följa din uppväxt. Massa Grattis kramar till Andreas och syster Tessan =)
 
I lördags vart en lugn dag, vi grillade kanske sista grillningen ! Man vet aldrig !!!
Igår söndag var jag i väg en sväng själv så skönt att bara vara ensam ett tag, hämtade bla ut dagispåsen till Filippa.
 
Idag måndag har jag lämnat Filippa på morgonen, lilla skruttfia vinkar så glatt av mamma vid grinden och man får en puss och en stor kram av henne. Älskar den lilla människan så mycket =)
Åkte därefter och ställde bilen vid stationen och tog tåget in till Stan. Konstigt att vara själv men samtidigt får man mera gjort på kortare tid. Allt tar lite längre tid med barn.
Hadlade en jacka till Filippa och till mig likadana ska vi vara =) Kul att man kan ha likadana kläder =)
Bild på jackorna kommer i morgon. Hittade även lite fler plagg på Zara, dom har så fina barn plagg tror att jag ska handla där mycket mer än vad jag gjort.
Byte även en sak på min favorit butik Lexington. Älskar den butiken !!!!
Sedan hittade jag en söt lite body på butiken Livly, pratade även med hon som startade märket, jätte gullig tjej. Dom har så fin kvalitet på sina plagg.
Nu har jag bara några saker kvar att handla till våran lilla tjej som snart är hos oss =) Längtar massor !!!
Ska ta en dag till i stan mysigt att bara gå omkring.
Nu börjar snart det okända på TV ska bänka mig =)
Bilder kommer i morgon
 
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen