Onsdag 1 augusti

Hej!
Då var det ny månad augusti är här, sista månaden på sommaren och sedan är det sensommar. Hoppas att augusti månad bjuder på varmare temp än Juli.
Igår var det en tråkdag, vi åkte en sväng till Mulle mecks lekpark men det började så klart åska och regna.
Vi åkte hem till mamma och pappa en sväng. Det är ju alltid lika mysigt och kul att åka till dom och umgås och Filippa älskar att vara där.
Efter det åkte vi hem. Jag gick och lade mig kl 22 var så trött.
 
Idag ska vi inte göra något speciellt, hästen ska springa idag på solvalla så vi går nog dit en sväng, Filippa sover hos mormor och morfar för det är så sent som den springer.
Jag skulle behöva åka och habndla lack färg till den vita byrån som jag målat så jag åker nog förbi färghandlaren på vägen hem fråm mamma och pappa. Vi ska åka förbi moster Tessan en sväng och hälsa på det var ju ett tag sedan vi sågs =)
 
bad hos mormor och morfar härom dagen =)
 
Filippa på Mullemeck men hon var nästan för liten för lekparken det var mest äldre barn där !
Hon tyckte det var roligt med karusellen igalla fall
 
 
 
 
 
Filippa sitter och leker på morgonen =)
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen