Såg mig själv på Tv

Godmorgon Lördag och solen!
 
Såg mig själv på Tv 4 trailer inför halvåtta hos mig premiären, jag kommer dö när det sänds !!!
Men vi hade i varje fall jätte kul när vi spelade in det och nu återstår och se resultatet.
Igår så kom Filippas farmor och vi hängde hela dagen. Hon fyllde 57 år så vi åt en god middag på kvällen =)
 
Fick även Filippas vagn såld i går det ver skönt att bli av med den men samtidigt lite sorgligt. Men vi kommer ju köpa en ny. och dessutom har man inte plats för hur många som helst. Fick 5000:- för den så det var ju helt ok den kostade närmare 10000:- ny ochden var i så superfint skick och det tyckte dom som köpte den med. Den kom i rätta händer.
Idag ska vi åka till Solna centrum en sväng ! Väntar nu på att lill Fis ska vakna.
 
Ha en fin dag !!!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen