Bilder Julen 2012 del 2

Här kommer mera bilder !!!!
 
Filippa orkade inte öppna alla julklapparna är trött !
 
promenad juldagen trots ont knä
 
 
Min söta lilla docka
Min söta stora Filippa
 
Filippas alla julklappar ! Tusen tack
Nellies alla julklappar ! Tusen tack
 
Jul lunch hos min älskade mammi =)
 
 
 
 
 
Cissi och hennes pasta maskin
hemma gjord pasta
Finaste Cissi !
 
 
dessert Mums !
 
Bästa morbror Jocke hade julklappar till Filippa och Nellie !
Tusen tack =)
 
denna fick Filippa och Nellie av Viktor i Julklapp ! Måste säga att jag verkligen kan rekomendera den ! man sätter i sin iphone och så kan barnet hålla den själv och även bra då dom inte kommer åt knapparna då trycks det inte bort hela tiden !
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen