Då var helgen över!

Söndag:
Hej! Då var det snart vardag igen, helgen passerade förbi snabbt!
Igår hade vi kalas för Filippa igen, det var mina älskade vänner som var här för att fira Filippa. Jag hade gjort smörgåstårta och korv till barnen. Sen blev det tårta och kakor. Tusen tack för att ni gjorde Filippas födelsedag till en super dag. Tusen tack för alla fina presener, Filippa har lekt hela helgen med dem =)

På kvällen var jag trött gick och lade mig vid 22 tiden tror jag. Vi tittade på melodi festivalen och åt hemma gjorda hamburgare. Vilket stort skämt Ranilid i final, han sjöng inte äns det är till och med jag som inte kan sjunga skulle kunna stå och prata som han gjorde, det var den absolut sämsta genom tiderna låt som jag någonsin hört ! Hoppas hoppas att den inte vinner !

Idag tog vi sovmorgon hela familjen, gick runt i morgonrock , mamma, pappa, Jocke och Marcus kom förbi då fick jag ett ryk att hoppa i myskläderna. Vi fikade och mamma lekte med Filippa. Efter dom åkt gick jag och vilade på soffan. När jag vaknade kom Ronny och Cissi förbi, dom har varit i USA en sväng, och berättade om sin undernbara resa. David fick en t-shirt och jag fick också 2 st jätte fina !!! Tusen tack, ska ta en bild på dem just nu har jag ena på mig. Dom var jätte fina och det stod verkligen Jessica på dom !


Fick go boken härom dagen ! Ett paket helt utan kostnad !

Lilla Filippa är glad !

helgens smörgås tårta

Lilla gulliga Emma välkommen till världen ! Så söt !

Jennie och Filippa

Gulliga lilla Agnes är så söt och har vuxit !

Fina Valdemar och fina lukas var svåra att få på bild !

Barnen fick en godis påse tjejerna fick tjejsaker och killarna fick killsaker !


Filippas rosa tårta !

Blev även denna helg cupecakes och kakor
Rosa så klart var tema färgen

Massor med fina presenter fick Filippa

min lilla prinsessa




Gullliga lilla Vilmer så söt och har vuxit !

Massa fina presenter ! Tusen tack !


Nu till en tråkig sak ! Jag upptäckte på lördags kväll att lilla Chanel hade dött =( Trodde hon sov på dagen men hon var död, våran älskade lilla skölpadda vila i frid ! Vet inte om hon var sjuk eller var felet var för jag har tagit hand om den jätte bra.
Så nu måste vi hitta en ny liten Chanel ! Jag har sörjigt hela helgen =(


Vila i frid lilla Chanel !

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen