Hej onsdag !

Hej!
Idag har vi varit hos mormor och morfar sen åkte jag och Filippa till Jakobsbergscentrum där vi mötte upp mamma/mormor. Vi gick runt och jag hittade en kudde till Filippa på Hemtex hon behövde en ny i sin säng, har köpt Ikea kuddar och dom är helt värdelösa då stoppningen i blir dålig och dessutom behöver man köpa ny hela tiden, så denna kostade lite mer men håller nog lite längre. Hade turen när jag skulle betala då var det 20% på alla kuddar och täcken så det var bra ! Hittade även ett svart/vit lakan på rea hade kostat 299:- men betalade endast 100:- !
Handlade även en ny top på H&M och en kofta ! Kände att jag inte hade unnat något till mig på länge så det blev jätte bra !

Sedan skjutaade vi hem mammi och vi var kvar där ett tag !
Väl hemma lekte vi med hennes saker och hon älskar att plocka in i påsar och plocka ut och så kan hon hålla på.
nu ska jag börja med middagen det blir köttfärssås på menyn idag !

Puss och Kram


denna påse är Filippas favorit plocka i plocka ur !

Nytt till Filippa


lite nytt till mig ! Älskar natur färger !
Toppen kan man ju ha både till vardags och finare tillfällen. Allt från H&M

Fick av min fina vän Cissi och Ronny kommer från New York ! Jätte fin !!!

fick även denna fining från keywest !
Tusen tack !!!

Är så sugen på att börja måla eller kladda ihop en tavla som kan sitta på vägen till våningen i huset !
Ska nog ta mig till fånga att köpa en vit tavla och kladda ihop något !!! Älskar att pyssla får mina ryk ibland och ibland kokar det bara över utav ideer !!!

Puss och Kram igen !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen