Söndag !

Godmorgon !
Vaknade ganska sent vid halv åtta, gick upp och gjorde välling till Filippa, sen somnade vi om 1 timme och hon var pigg som en lärcka, viket inte jag var så gulliga hon satt i sängen och lekte i 2 timmar medans jag halv sov. Tack Filippa känner mig mera utvilad nu.
Igår var jag och Filippa till Brommablocks en sväng gick på panduro bla. Satt i går kväll med en tavla som jag gjort till Filippa hon ska få den i 1 års present. Vissar bild så fort jag fått min nya kamera.
Annars igår skulle vi träffat Helena och Vincent men han stackarn fått magsjukan, puss på dig Vince och krya på dig så ses vi när du är frisk.

Till middag igår vart det kyckling rullader ( Leif Manneström) Kan verkligen rekomendera (googla på Lefie Manneströn kycklingrullader för recept)
Vi tittade på Melodifestivalen som hade årets premiär i går, så bra att Looren gick vidare den låten var bäst, tyckte också att Marie Senrholt var bra så det var synd att hon inte gick vidare.

Nu ska jag ta tag i dagen ska klä på mig sitter just nu i morgonrock.
Filippa sover förmiddag.
Puss och Kram Ha en härlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen