Ännu en skön hemma dag !

Hej!
Åh vad jag älskar att vara hemma ! Nu när man har barn har man blivit mera bekväm och uppskattar mer och mer att vara hemma. Ut och fara och flänga blir det inte lika mycket ut av längre. Man prioterar annat i livet.
sitter just nu och planerar liten inköplista till nya våningen, Filippas 1 års dag, och en liten önske lista vad jag önskar mig =) Men först ut nu är det David som fyller 31 år nästa helg ! Skulle vara kul att hitta på något men han jobbar och kommer nog göra det nu alla helger framöver då han varit så mycket ledig efter nyår.
Men vet nog vad jag ska köpa till honom =) Sen är det Filippas tur ut och sist min, men det är lite roligt att vi fyller Jan, feb och mars =) 15, 12 och 5 !!!

Fyndade en top på H&M här om dagen som var super skön och passade till mina verace tightsen. Just det hittade såna till mammi i julklapp och gissa om hon vart överlycklig =) Helt nya och oanvända, tradera är mycket bra.


Toppen från H&M !

Igår satt jag och rensade recept och satte in i pärmar, en för desserter, en för varmarätter och en för kallarätter. Så skönt att organisera och ha ordning och reda.
Skönt kan man bocka av det från to do listan.
När vi ska inreda nya våningen ska jag rensa alla gaderober och organisera mera då får man ju mera plats. Ska även bli skönt att få bort möbler i vardagsrummet så det blir lite mera plats.
Färgerna på möbler där uppe kommer att vara vita, vi ska köra tema Vitt på allt.
Några kuddar i begie blir det nog ! Det kommer bli fint med vitt där !!!

Nu ska jag hinna fixa lite innan lill fisen vaknar !
Puss och Kram och tack för attdu finns =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen