Babyshop

Hej!
Måste bara göra ett inlägg om Babyshop =)
Jag beställde en åkpåse till Filippa och det har varit lite struligt fram och tillbaka med den. Först fick jag inget mess där det stod att jag skulle hämta den, sen ringde jag och då spårade tjejerna på babyshop den men hittade den inte. Dagen efter fick jag en lapp i brevlådan där det stod att jag skulle hämta ut ett paket en påminelseavi. Det hade gått så många veckor och har beställt från dem förut och det gick super snabbt. Hämtade ut det nya paketet som jag ringde om och dom på posten skickade tillbaka det gamla. Väl hemma öppnade den och skulle sätta fast åkpåsen i vagen då hade leverantören missat att sprätta upp håll för selen =( Ringde babyshop och förklarade vad som hämt och medelade att jag inte hämtade ut det senaste skickade paketet. Ta ett kort på åkpåsen och messa mig bilden sa Jessica på babyshop. Sen vart det jul och nyår ! 
Fick då ett mess att jag knde hämta ut den på Lidingö ! Tänkte det måste blivit något fel. Jag väntar ju på den åkpåse som jag skickade tillbaka den trasiga hade jag hemma, problemet var att den var slut hos dem så typiskt att jag han skicka iväg den fösrta. Då varje fall när jag ringde pratade jag med Jessica igen en super trevlig och hjälpsam tjej (det verkar alla som jobbar vara där ) hon sa att jag skulle vidarbifoga messet från posten för det är dom som hämtar ut sina paket på Lidingö ! Och idag fick jag ett mess att paketet är skickat från babyshop=) Det var kanske inte meningen att jag skulle ha åkpåsen eller så var det. Vill varjefall med detta säga att jag tackar för en super trevligt och profionellt bemötande av tjejerna på Babyshop. Kommer fortsätta handla där ifrån och kan rekomendera dem jätte mycket. Fel är ju till för att rätt till !
Babyshop har massa fint till barn !
www.babyshop.se
Surfa in där en sväng och se allt fint som dom har !
pen !


Filippas fina åkpåse som jag beställt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen