Dåligt bloggande från min sida =(

Hej!
Då var det ny vecka och välkommnar vecka 5  och ett steg närmare att våran nya övervåning blir klar !
I helgen vart det lungt för min och Filippas del. Lördagen var vi hemma hela dagen, packade i ordning i bilen för jag och Emnet stod på skärholmens loppis på söndagen. Lördag kväll var David inne hos grannen och dom hade trav fest.
Söndagen körde jag Filippa till mormor och sedan vidare och hämtade min älskade vän Emnet.
Vi hade en jätte mysig dag, sålde lite grann både jag och Emnet, kom väl hem med ungefär hälften. Så det var bra. Vi gör om det snart igen !

När jag var hemma och hämtat Filippa gick jag över till Cissi och vi tränade på box säcken. Den är super bar träning och jag måste köpa en sådan själv.

Idag måndag har vi varit hemma hela dagen, Filippa är förskyld =( Stackarn snorret bara rinner. Har betalat räkningar och inte gjort så mycket annat. Till middag blev det rester hade massor i kylen.

Går fortfarande inte ladda ner bilder, det har blivit fullt i bild korgen så jag måste tömma och rensa, det blir onsdagens projekt.

Puss och Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen