Hej Hopp i Galopp !

Hej!
Torsdagen är här och snart är det helg =)
Har inte haft så mycket tid över att skriva i bloggen, igår satt jag på akuten med Davids vän Tomas som hade blivit misshandlad av en förre detta anställd, han var inte skada så illa var mest öm och ahde blåmärken. Men skaderna måste dokumenteras för det blir polisutredning. Ha var i chock så därför skjutsade jag honom, Min älskade lillebror Jocke var snäll och tog Filippa. Tusen tack för hjälpen bror min ! Det hade gått jätte bra.

Annars idag har jag lite på min to do list:

¤Betala räkningar
¤Hämta ut en inredningsbok på Ikea
¤ Rensa i förådet ute till loppis lådor
¤ Handla mat
¤ Träna med Cissi

Hoppas jag hinner med allt !
Ha en underbar dag !!!!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen