Hemma och slapp måndag !

Hej!
Idag har vi varit hemma hela dagen bara plockat undan och tömt det sista i gaderoberna och vardagsrummet, i morgon ryker vägen mellan sovrum och vardagsrum !
Har varit väldigt trött idag så jag lade Filippa sova förmiddagen och en sväng på eftermiddagen somnade jag med henne båda gångerna. Har varit mycket och intensivt dom senaste veckorna så jag känner att det är skönt att ta det lungt och inte ha hundra saker inbokade. Det är svårt att boka något nu dom närmaste veckorna med tanken på bygget. Trappan anländer v 6 så det händer något hela tiden, David tror att allt kommer kanske vara klart om 1 månad man kan ju alltid hoppas.

Det har snöat nu får det räcka med snö, hatar vinter dset är kallt och man bara fryser. Jag är verkligen ingen vinter männinska föredrar sommaren till 100%

Nu ska jag gå och lägga mig har föresten hittat några fler födelsedags presenter till Filippa. Ska vissa någon dag med mina braiga bilder =(

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen