Herregud veckan är snart slut !

Hej! Jag fattar inte vad tiden tar vägen, har aldrig en ledig stund över =(
Det är min favorit dag fredag =) Fast det är fredag den 13 =( Har hållt mig inne hela dagen så jag har inte haft otur än så länge.
I måndags var vi hemma hela familjen det har ju blivit som våran söndag den är helig =)
Tisdag vart det lungt med var ute på lite ärenden.
Just det min kamera är trasig är så ledsen över det, kostar att laga 1200 kr, men jag måste nog lämna in den en kamera måste jag ju ha.
Så det kanske blir lite dåligt med bilder för med iphone blir det inte riktigt lika bra bilder.
Onsdagen var vi hemma hela dagen vaknade så sent och jag hade jätte ont i huvudet hela dagen. Sovit dåligt tror jag. Filippa har varit lite kinkig sista tiden just med sömnen. Hon håller på att få tänder.
Igår var vi jaken en sväng sprang förbi Gina en snabbis Söta Emma var där och måste säga att jag är grymt imponerad det var så fint i butiken och man blev jätte glad !!
Möte upp min kära lilla syster vi skulle åka hem till Filippas gammel-morfar som fyllde 76 år. Mormor hade gjort en super god smörgås tårta som var jätte god. Väl hemma igen så gick jag över till Cissi vi skulle träna. För övrigt har vi sprungit 2 dagar denna vecka trots kylan.

Idag har jag och Filippa städat huset, bara varit hemma och fixat det är så städat och luktar gott överallt, härlig känsla. Till lunch vart det cesar sallad utan bröd. !!!
Nu har vi tänt ljus och jag ska leka lite med Filippa.
Ikväll blir det tacos =)
Puss och Kram


Har hunnit med storhandling i veckan.
Filippa blev även 11 månader i torsdags.

se vad bilderna blir dåliga det går bara att ta i mörkret.

kommer ett inlägg med lite mera bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen