Måndag och ny vecka !

Hej!
Då var det måndag och ännu en ny vecka på det nya året. Idag har jag lite att göra ringa lite samtal,göra några ärenden m.m.
Just nu sover lill Filippa sött i sin vagn.

Igår satt jag och gjorde klar Filippas fotobok så nu är den beställd, hoppas den blir bra i verkligheten.
Nu blev jag hunrig ska nog äta lite lunch !
Vill önkska en härlig måndag !
Puss och Kram

lite bilder från lördags goda middag

Hummer

oxfile med rotgönsaker bea !

lill fis försöker resa sig hela tiden !

min lilla puss unge


Lekte med Filippa

Pappa david åt mc donald i går och han köpte en happy meal till Filippa, fast hon kunde bara äta äpplerna och leka med lilla ponny hästen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen