Mysiga helg går i Vitt !

Hej!
Har varit lite seg idag, vi vaknade väldigt sent hela familjen. Fast Filippa hade varit vaken ett tag, men hon är så snäll och låter oss sova.
Igår var jag en sväng till Blocks hittade lite presenter till Filippa. Inhanlade lite till kylskåpet.

Väl hemma så gick jag över till Cissi vi körde träning på box säcken.
Senare vid 17 tiden så var Cissi och Ronny över vi skulle dricka en liten drink. Men vi hade så trevligt så det blev spontana manana hos oss.
Förrrätt: jätte god skagenröra som Cissi och Ronny gjort
Varmrätt: hjortstek med potatis gratäng /blomkålsgratäng med bea sås
Efterrätt: bananasplitt
Vi hade jätte trevligt som alltid när vi ses, vi hade musik tävling och satt och pratade.
Det vart inte så sent men jag hade svårt att sova så jag satt uppe ett tag till.

Idag har jag inte gjort ett handtag, fast Jag och David måste ta tag i att tömma hela vardagsrummet och gaderoberna som är i vårat gamlasovrum ! Ska snart gå över till Cissi för lite box träning.

Har även suttit nu och fått lite hall inspiration, vi måste göra om i hallen så snygga ocg bra lösningar måste vi ha.
Hall inspiration:


elle_front
Tycker om hela serien från www.oscarssonsmobler.se
Vi ska ha allt i vitt i våran hall och den nya trappan kommer att synas så tror att den här serien skulle passa bra.


Och en fin dörr matta www.mio.se 399:-

eller


 www.mio.se 149:-

Tror att någon av dem passar oss !

Har även tänkt ha en vit brevlåda från Brukadesign att lägga all post som kommer tills man tar hand om den.


Lite inspiration till vårat nya all rum:


Ett litet och smidigt soff bord från www.jysk.se
1399:- blir fint till våra barcelona fåtöljer som också går i vitt.


Vet inte om vi kommer behöva tv bänk i så fall skulle denna passa
( bilden är lånad från Jysk) 1299:-


har även hittat en snygg soffa och den är super snygg i grått, men alla våra möbler ska gå i vitt, så frågan e om man kan klä om den !
(bild från Jysk) 3400:-


Kommer behöva ställa våran lilla Chanels trearium på något tror att den skulle fungera
(Jysk 1999:-)

Sen ska vi ha massa lexington textiler, kuddar, plädd m.m.

Så himlans kul med inredning !!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen