Tisdag och första veckan i Januari!

Hej!
Då tar jag mig tid för lite skriveri. Dagarna går så fort och man tycker att man inte hinner någonting !
Har lämnat in BMW på service och sitter och väntar på¨att dom ska ringa så jag kan hämta den !
Igår var vi hemma nästan hela dagen tog en sväng förbi IKEA och sen till mamma och pappa. Mamma hade köpt en ny badbalja som jag hämtade.
Senare på kvällen tog jag och Cissi en springrunda, jätte skönt ! Ska ut en sväng idag med !

Nu ska jag tag i saker som ska göras måste passa på då lill fis sover.
Filippas älskade farmor, farfar och farbror var precis förbi och hon somnade nu innan dom åkte.

Vi har en riktigt mys vecka hela familjen är ledig tillsammans och det hör verkligen inte till vanligheten =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen