Torsdag

Hej!
Sitter fortfarande i morgonrocken, man hinner ju ingenting när lill fis är vaken, så ibland blir det att man tänker oj jag har forfarande morgonrocken kvar. Nu sommnade hon tillsslut hon har blivit lite svårare att lägga sig, hon är trött men ändå vill hon vara vaken.
Just nu hemma är det så rörigt som det lätt blir vid ett bygge, det är saker precis överallt och jag vet inte vad saker och ting befinner sig =( I morgon ryker vårat vardagsrum =( Vill inte öppna upp det hade velat haft en dörr, men David vill öppna upp ! Sorligt att velat haft ett litet mys rum´men men man får väl inte alltid som man vill.
Igår annars var jag hemma hela dagen dom höll på för fullt att riva hallen och man behövs ju vara hemma då man måste flytta saker och även i morgon måste jag vara med att flytta saker. Tur att man inte får besök eller bjuda hem gäster när det ser ut som det gör =(
´Han träna sent på kvällen med Cissi ! Det är så skönt efteråt och det är lättare att träna 2 st då man peppar varandra.
Igår annars han jag med en sväng baka bullar och frukost frallor. Bjöd byggarna på det på eftermiddagen.
Nu ska jag hoppa i dagens outfit=) passa på att fixa mig medans hon sover. Fast nu vaknade hon !
Lägger in bilder senare !
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen