Vilken underbar dag !

Hej!
så skönt att bara vara hemma hela dagen, var iväg till Cissi för lite box träning men kände att jag inte riktigt hade krafterna i dag. Till middag blev det mc donald orkade inte laga mat.

Nu sitter jag och kollar på Det okända älskar det programet.
Tänkte sitta och surfa runt lite på inredning till nya våningen efter det är slut på Tv.


Filippa har fått nya tights köpt på rea åhlens 25.-
En liten tuff brud =) Lik sin mamma !!!


Filippa älskar att sova i sin vagn och hon ligger och luktar på sin snuttefilt !

Våran lilla gulliga Chanel

Lite dålig bild tyvärr kameran är ju inte okej ! Fyller snart år och då önskar jag mig pengar till en ny =)
Jag kan inte leva utan min kamera =(
Det här vinet var jätte gott till hjort steken !




Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen