Dagarna bara flyger i väg !!!

Hej min vän !
Har som vanligt haft fullt upp och tiden bara springer i väg. Tycker inte att jag hinner någonting !!!
Ifredags åkte vi hem till mamma och pappa och vi solade och jag badade i poolen =) Årets första dop. Vi stannade på middag grillat med potatis gratäng Mums vad gott det var =) Tack för en mysig dag/kväll med er =) Vi spelade Chicken (farmors favorit kort spel ) Hon var med oss. Vi lämnade Filippa kvar där då det vart så sent. Vi var väl hemma vid 02 tiden tror jag. Konstigt att vakna upp utan henne på morgonen.
På lördagen tog jag en sväng förbi Täby loppis, hittade en Rosa Gap vinter jacka den var jätte söt kunde inte motstå den. Hittade lite annat också men inget speciellt så. Filippa älskar ju väskor så hon fick en prinsess väska ! Rosa så klart.
Åkte och hämtade Filippa på eftermiddagen åh vad jag hade saknat henne. Tack för hjälpen med Filippa, hon har världens bästa mormor och morfar =)
Väl hemma igen åt vi Mc donald till middag orkade inte laga någon mat.
På kvällen senare när Filippa somnat så höll jag på att rensa inför loppisen som jag skulle åka och stå på dagen därpå. Så skönt har börjat rensa överallt och har bara gaderoberna kvar nu.
 
Söndag: Gick upp tidigt och drog i väg vid kvart i nio tiden, fint väder var det.
Var där till nio, så får man stå och vänta då insläppet är vid Tio. och det var sjukt mycket bilar.  stod hela dagen och hade solen i ansiktet så skönt =) det gick så där tyligen var det bättre på lördagar så det får det bli nästa gång.
Fick en del sålt =)
´Väl hemma igen så lekte jag med Filippa. Till middag senare åt vi årets första kräftor. så goda !!!
Måndag: Idag har vi varit hemma hela dagen och fixat med lite saker. Till middag blev det stkt kassler i grillpanna med klyft potatis ( vi har lånat mamma och pappas lilla ugn igen ) tasiki, tomatsås och bea, gjorde även en god grekisk sallad.
 
 
åt god skagen förrätt hos ma/pa i fredags
 
ostbåge unge =)
 
så goda käftor =)
 
så goda kräftor !
 
 
kvällens middag så gott och så enkelt att göra
 
magen har vuxit på bra, är i vecka 28 har 79 dagar kvar till BF, fast det blir 67 dagar ca) är i månad 8
imorgon går jag in i vecka 29
 
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen