vad gör man med 5 kg skalade räkor !!!

Hej!
Har fått in bilderna från kameran 155 st så det är en del att lägga in i bloggen tyvärr orkar jag inte det idag så bilderna kommer i morgon !
 
Idag annars har vi varit och postat min telefon på posten =( hoppas jag får en ny !!!
skickat tillbaka ett paket på H&M, handlat mat på Citygross, rensat lite i våran pergola, lekt med Filippa, läst hennes favorit bok 3 gånger, dammsugit hela huset 3 plan, tvättat kläder i maskin och lagat en super god middag.
Skalat 5 kg räkor som David tagit hem från fisken som var i frysen. Började skala i går och fortsatte idag =( puhh vad jobbigt det var.
till middag vart det grekisk räkgryta med ris och vitlöksbröd !!!
så gott så receptet måste jag dela med mig !
Lägger in det i morgon !!! Lovar.
 
5 kg räkor skalade ! Hade inte allt i grytan !!!
 
resultatet av kvällens middag !!!
 
Tänkte att denna vecka att vi skulle ha tema Grekland !!!
Så få se vad det blir i morgon =)
 
Puss och Kram Jessica
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: odchudzanie

jessgucci.blogg.se is super
Tabletki na odchudzanie

2012-11-04 @ 10:36:23
URL: http://www.youtube.com/watch?v=mcLG-zdw0OY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen