Tisdag

Hej!
Idag har vi varit på Ikea en sväng vi åt lunch och jag skulle hitta ett vitt bord till Filippa.
Handlade även 2 st rosa fina ljuslycktor som hon kan ha i sin lekstuga i framtiden omdet blir någon sådan, vilket jag hoppas.
Ska köpa köket som finns på Ikea till henne någon dag få se innan semestern om det hinns med.
Vi mötte upp mormor där och Filippa blir så glad och har längtat så mycket efter henne pussar och kramar vart det massor med.
Åkte hem till mammi, Filippa skulle sova en sväng på eftermiddagen och jag passade då på att bege mig till gymmet. Känner att jag måste röra på  mig.
Mammi hade gjort en god lasagne som vi åt =) har längtat så mycket efter det då vi inte fått ugnen ännu.

Åkte hem lastade av allt för att sen åka och titta på en vagga som jag vill ha till Filippas syster. Den hittade jag på blocket och var aldrig använd. Den var fin men inte en sådan jag varv ute efter, trodde den var högreopch hade hjul så jag åkte hem tomhent.

Nu är jag så trött så jag ska nog gå och lägga mig redan nu !

Tyvärr glömde jag kameran hemma så inge bilder tyvärr från dagen.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen