Ny vecka !

Hej!
Dagarna och veckorna bara rullar på och nu är det massor att fixa på nya övervåningen =) Blir så bra och fint, vi är super nöjda. Jag sov första gången där uppe, (David tycker det blir för ljust , vi har ännu inget för fönstrena) och jag kan säga sov så gott i våran underbara säng som jag har saknat den. Filippa lilla skrutten sov själv i sitt rum i natt och hon sov hela natten, duktiga lilla tjejen. Hon har blivit så stor.
Annars i helgen var träffade jag Mia och lilla Bosse snabbt i lördags. Svärmor var med och vi träffade även Mimmi, Borko och deras söta barn. Det var jätte trevligt att ses. sen hem och fortsätta med gaderoben, han klart med den igår. Tar ett kort lite senare. Fick inte plats med alla mina kläder även Davids fick heller inte riktigt plats med allt. Så vi kommer få bygga en ny gaderob där nere senare. Men vi fick ta det viktigaste och mest använda kläderna. Måste bara röja av lite mer och det tar sin lilla tid men man känner att det är skönt att ha ordning och reda. Vi har ju varit tvungna att tömma hela vardagsrummet och även matrummet på alla möbler m.m. Dom kommer att slippa golvet idag och vaxa i morgon. Så det är ju jätte rörigt i köket.

Annars idag ska jag till frisören ska bli så skönt, älskar att gå dit och bara sitta i stolen och koppla av. Min älskade mammi klippte mig igår det behövdes kan jag säga.
Nu måste jag ta hand om lill fisen !!!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen