Tisdag

Hej!
Idag har vi varit ut och fart och flängt, gjort en del ärenden och sen var vi tvungna att hålla oss borta från hemmet när dom skulle lägga plattor i hallen.
Vi åkte först en sväng till sollentunacentrum och sen till stinsen.
Handlade ingenting utna bara tittade runt. Såg en jätte fin jacka till Filippa på H&M beige trendcotch så söt ! Den ska vi ge henne i påskägget. Väl hemma igen så vart det dax att börja med middagen som vart hel kyckling i ugn som jag fyllde med lök,morötter och torkade plommon. Den blir så saftig då när den är klar. Till det gjorde jag en balsamvinäger sås och serverade ris till.

Nu ska jag gå och lägga mig men först lite bilder:

Går dagens middag =) Kebabbiffar med örtsås och klyftpotatis

Gjorde ett fynd på H&M härom dagen, hade presentkort som jag fick av min syster och Andreas när jag fyllde år=)

Jag och älskade Filippa

Filippa med snuttis

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen