Tisdag !

Hej!
Idag har det varit en solig dag =) Fast jag och Filippa spenderade mesta dels dagen inomhus.
Jag har fortfarande ont i halsen men känner att det börjar bli bättre. Skulle på tjej middag hos Mia idag ! Tråkigt att jag inte kunde gå, vill inte smitta ner någon dessutom är det 3 st små bebisar och det känns lite onödigt att dom blir sjuka !
På förmiddagen sov Filippa ute och jag passade då på att dammsuga och tvätta bilen invändigt ! Fy vad det blir dammigt och grusigt så nu är den tipp topp =)

När hon vaknade åt vi lunch och sedan satt vi och lekte med hennes leksaker,, vi har ju inte så stor yta att röra oss på men snart så är det färdig målat på fredag har målarna lovat att det ska vara klart ! Bra sedan är det bara att tok städa det blir så mycket bygg damm över allt ! men man vill ju få klart någon gång. Så nu vet vi vad vi ska ha för oss helgerna framöver =)

På eftermiddagen tog vi en lite promenad till lilla coop skulle hämta ut ett paket från Goboken till Filippa.
Vi letade på vägen hem efter en gunga men det är väldigt dåligt med sådana i villa områderna.
Väl hemma var vi helt slut så vi gick och sov en stund så skönt !!!

Till middag blev det enkelt orkade inte laga något avancerat. kyckling filé iugn med klyftpotatis/pommes med bea sås och rotgrönsaker som kokades lätt !

Snart börjar desperate howeiswise =)


hämtade ett paket förra veckan som var från H&M Ny vår gaderob =) Mycket marint älskar marinblått =)
Ska vissa när jag pakat upp dom =)

min lilla bus unge =)


Filippa leker med sin fina vagn som hon fått i dop present av sin älskade moster och morbror =)

tar ett smyg kort på henne =)

står själv och klappar händerna !


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen