Godmorgon

Hej!
Jag och Filippa har precis ätit frukost och hon vinglar runt här går mest med sin lära gå vagn =)
Jag sitter och klurar på vad jag ska ha för middag till mina tjejkompisar när dom kommer på middag i slutet av månaden. Funderar på ha ett tema på maten då typ det ska var en röd tråd genom maten med samma färg. Tycker det är kul att hitta nya recept och mixtra med maten. Få se vad jag kommer fram till.
Idag ska jag och Filippa ut på lite ärenden och jag ska försöka lägga Filippas vagn på blocket, tycker det är lika bra att sälja den medans den är så fin den är alldeles ren och i mycket fint skick. Vi kommer ju ändå behöva köpa en ny. Men det blir efter sommaren. Har varit super nöjd med den Tetunia vagen som vi har haft, och Filippa bara älskar att sova i den. Hon kan sova 2 timmar lätt i den utomhus. Hoppas att jag blir lika nöjd med den nya vagnen som vi köper.

Vill önska en trevlig dag till kära dig =)

(Mammi/mormor krya på dig, hoppas magsjukan försvinner snart och att du är på benen)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen