Har bestämt vilken barnvag det blir !!!

Har velat lite angående ny barnvagn, men har kommit fram till att det blir en dubbelvagn och då Donkey (bugaboo) Då jag blev imponerad då hon på Bigbaby vissade hur lite den blev när man fälde ihop den och den är smidig att köra och den är den ända vag som går in i våran bil. Så det blir den.
Vi kommer ju behöva det då Filippa är så lite fortfarande  och kommer åka vagn ett bra tag fram över.

Sen är det där med färger var helt inställd på helsvart men ska nog köpa till off-white sufletter. Då det ser så fräscht ut.
 

bilden är lånad från bugaboos hemsida. Det ska inte vara röd suflett utan svart eller off-white.
Så nu ska vi sälja våran Tutonina vagn den är ju så gott som ny så den är i bra skick.

Lite andra saker som behövs till den nya bebisen:
¤ Vagga som den kan sova i och sen ta över Filippas spjällsäng då hon får en barnsäng.
¤ en egen Lexington filt såklart måste den få
¤ tänkte nog köpa en en lite finare napp ( om det blir en kille vilket jag tror då blir det en Armani napp)
¤ en helt ny gaderob med kill kläder i fall det är en kille har ju i stort sett bara rosa och tjejkläder.
¤ badhanduk ( lexington har så fina)
¤ flis overall polarn och pyret ( om det blir en kille då blir det en marinblå)
¤ resesäng plus madrass
¤ ny skötväska då den jag har är väldigt sliten
Sen¨är det mera saker listan kan bli lång

Men om det blir en kille då ska han klä sig i mina favorit färger: Marinblått, ljusblått, vitt, beige !!!!
Sailor/gant stilen tycker jag är så snyggt på killar och det är en stor favorit stil överhuvudtaget.
Det spelar ju ingen roll vad det blir tjej eller kille men det vore ju kul med lite blått eftersom Filippa är så rosa.
Hennes färger är ju: rosa, vitt, beige, offwhite, grått.
Någon färg jag inte klarar av är verkligen LILA hon äger inte ett plagg av denna färg och inte jag heller. Det är fint på andra men huva inte på mig.
Nog om färger.
Baby Blanket
blir denna fina filt i blått
eller
Baby Blanket
en rosa
(www.softgoat.com ) har massor med mysiga stickade cashmere.
Baby Cardigan
gillar även denna outfit så gullig.
Min älskade mammi är så duktig på att sticka så hon kanske kan göra någon liknande.
Baby Cable Knit
även kill outfiten är gullig.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen