Inspiration till vårat nya sovrum!

Godmorgon !
Idag verkar solen titta fram men vi får se om vi åker till skansen kanske kan vänta lite till det blir lite varmare.

Jag och Filippa har precis ätit frukost och nu sitter hon och leker eller snarare klänger på mig =)

Här kommer lite inspriationsbilder och saker som stör på min inköplista till nya våningen.


Matta till vårat sovrum ( Bild är lånad från Mio)




en kläd stege från Åhlens


















Rope Bedspread
Ett nytt överkast från lexington ( bild är lånad från Lexington company)
Flag Throw
en fin lexington pläd att lägga på sängen (bild är från www.lexingtoncompany.se)

Authentic Star Sham
Nya fina kudd fodrall från Lexington

Lexington Scented Candle
Ljus också från Lexingtoncompany


Hittade även lite annat från bland annat hemtex

En ny dörr matta utanför ytterdörren


Dörrmatta Skepp - MARIN
Även ha en sådan på våran balkon vid sovrummet
kostar bara 149:- på hemtex

Vi har flyttat på skölpaddan Chanel då vi har ett elutag till terariet så nu ska vi så småningom inhandla soffa, barcelona fåtöljer, bord m.m. till allrummet. Ska bli mysigt att sitta där då det börjar bli klart. Allt ska gå i vitt =)
Högtalarna i taket är på plats och även i badrummet så nu kan vi poppa musik via våra Iphones =) Min bror och pappa är dom bästa på att sätta upp sånt !!!
Vi väntar också på att få något för fönsterna i våra rum just nu har vi satt upp lakan och det är inte så fint.

Nu måste jag fixa lite medans lilla Filippa sover.

Puss och Kram ( min andra blogg heter www.jessgucci.se )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen