Lite nytt !!!

Hittade lite nya acc:


Filippas nya sandaler, tycker inte sådan här är så snygga men hon måste ha stadiga skor på sig och dom här var dom mest neutrala som jag hittat, tycker inte om när det är för mycket mönster eller tryckte figurer på det är inte våran stil.

Fick det här av mina tjejer =) Tusern tack !!!


just det när jag kom hem idag så kollade jag min mail och vart så glad när jag såg att jag vunnit en tävling det lönar sig att vara med. Oatly hade en tävling där man skulle lämna ett recept på en god smoothie. Första priet var en gant pläd och andra var gant kudde. Jag vann en Gant kudde med stjärnor!!! Vart så glad.
Nu ska jag titta i fall jag hittar någon mera tävling  =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen