Tisdag

God kväll !
Idag har vi varit på ärenden i vanlig ordning, först i sollentuna centrum sen till bromma zoo för byte av Chanels värmesten som hade gott sönder. Vi fick en ny.
Filippa är en sådan lätt tjej oftast att ta med min lilla skrutt tjej. Men hon kan också vara tvärtom. Hon har sina dagar.

Senare mot middagen kom min lillebror över Jocke hade hjälp oss att hämta corvetten från verkstaden. Vi åt middag köttfärssås och pasta.
Har varit data lös hela dagen då David tog med den till jobbet så jag har tyvärr inte kunnat skriva på dagen. Blev ett kort inlägg nu, i morgon ska vi vara hemma hela dagen om det är fint väder ska vi gå till lekparken.
Nu ska jag kolla in tävlingar har fått pippi på det så fort det är någon är jag med =) Inte för att jag brukar vinna men det är kul sysselsättning.
Natti natti !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen