Torsdag

Hej!
Då var denna vecka snart slut, tycker veckorna går så fort och är redan i vecka 17 man hinner inte ens känna efter att man är gravid. Det bara rullar på.
Igår var vi i väg på morgonen för lite ärenden väl hemma igen ville jag och Filippa njuta av det fina vädret, fast det är jobbigt att vara ute med pollenallergin så bet jag ihop, på kvällen sen hade jag röda ögon och det kliar något så in i norden. Jag han med både plantera lite blommor och tvätta bilen medans Filippa sover. Och en liten stund i solstolen blev det.

Idag ska vi annars vara hemma och lite senare bege oss till tjejkväll i stinsen centrum. Mella 18-21 har dom eventet. Men vi åker dit innan efter som lill fisen har sin sov tid.





bilden är från valborg

förrätten: Vit sparris med hollandasie sås och riven permensanost

massa goda grillade gosaker


taziki till är alltid lika gott


potatis halvor med västerbotten ost ! Mums så gott det var

Vi var hemma hos Ronny och Cissi på kvällen och vi hade hjälpts åt med middagen.



hon älskar att gunga

och i sanden är det kul att sitta

i går hade lilla Filippa sin namnstads dag =) massa Grattis till mitt älskade lilla barn
av oss fick hon en lära gå vagn !


och nu gås det med vagn


mina ny planterade blommor, det tar ju ett tag innan dom vuxit upp

nytvättade bilen som idag är lika full i pollen igen =(




Nu måste vi äta lunch !!!
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen