Data strul ! Men det är fredag !

 
Hej!
Vad trött jag blir har precis skrivit ett inlägg och allt försvan!!!!! Skit !
Börjar om då.
 
Igår var min syster här med lilla söta Anton och vi åt lunch och myste med Nellie och Anton. Mamma ville hämta Filippa. När dom kom tillbaka så myste hon med alla sina barn barn. Filippa älskar verkligen sin mormor och blir svartsjuk lilla skruttfia vill ha sin mormor för sig själv.
Tusen tack för en mysig dag =)
 
Idag så var min älskade vän Linda här med sin fina familj. Lilla söta Valdemar och Vilmer har blivit så stora.
Jätte kul att ni kom förbi och tusen tack för fina presenterna =)
jag hämtade Filippa på dagis och dom hade haft hallowinparty hade haft jätte kul och hon ville inte åka hem.
Väl hemma var vi ute på tomten och sedan gick vi in och morbror Jocke kom förbi, Det blev Lasagne till middag Jocke älskar det så det fick bli det till middag. Han lekte med Filippa och vi hade myskväll med ostbågar som Filippa älskar, efter hon badat så var hon  så trött och ville gå och lägga sig.
 
Här kommer lite bilder :
 
 
lilla Nellie
 
köpte ny kokbok här om dagen, min favorit kok =)
 
 Strumpor går åt =)
 Filippa har fått mockasiner till dagis H&M resp. polarn o pyret.
 Har handlat en prinsess mys dress till Filippa hon ska få den i Julklapp
 Lill fis tycker om att vara med i köket
 
 
Min söta lilla Nellie är 5 veckor =)
 
 
Min systers och min lunch =)  
 söta lilla Anton puss på dig
 
 
 
 
 
 Filippa fick en jätte fin present av Anton
 Min älskade syster
 Min älskade mamma och mina älskade barn
 Tusen tack för fina presenten till Filippa och Nellie =)
 3 på rad kusinerna
 
 
 
 
 
 
gårdagens middag blev kyckling med klyft potatis
en sur Nellie
Filippas Hallowin vingar som jag gjorde i går kväll
en glad Nellie
 
 
söta lilla Vilmer
min fina vän Linda
söta Valdemar har blivit stora killen
 
 
Tusen tack för fina presenten till Filippa
 
 
Filippa har mys kväll med sina ostbågar
 
 
Tusen tack för fina presenten till Nellie
 
puss och kram och trevlig helg
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen