Måndag !

Hej! Vi är fortfarande sjuka ! Filippa stackarn har åkt på mag sjuka började i lördags kväll ! Jag har varit lite konstig i magen så det är väl min tur snart !
Ska sumera lite kort om senaste dagarna ! Har inte hunnit sitta vi datan !
I lördags var jag med en stund på Annas möhippa ! Mötte upp hela gänget när vi skulle äta brunch på Clarion sign hotel ! Jätte gott ! Jag hade med mig Nellie och Filippa var med sin mormor och morfar ! Efter bruncshen var det musik video inspelning, Anna var supet duktig och vi alla hade jätte kul. Efter vi var klara där åkte jag hem det är svårt när man har en liten så jag fick nöja mig med att vara med en stund. Anna är en sån gullig vän och är glad att jag gick vara delaktig på hennes dag.
Väl hemma var det sjukstuga, Filippa hade spytt ner i mormor o morfars bil hela henne ! David satt med henne och stackars henne det var första gången hon var magsjuk.
I hår var vi hemma hela dagen Filippa var lite bättre men inte riktig kry. Senare på kvällen trodde inte det kunde bli värre men jora. Vi fick stopp i avloppet så vidrigt ! Så vi stod jag och David sent i natt med att ta reda på skiten.
Idag i morse kom spol bilen och det blev Upplöst stopet det var ett rejält stopp. Vår snälla granne Ronnie fixade en spol bil snabbt :) tusen tack !
Filippa har inte mått så bra idag men mot kvällen åt hon lite yoghurt. Stackars min lilla Goa Filippa !
Har hunnit med lite pyssel, sytt stolsdynor till Filippas små stolar, gjort en paket adventskalender, sytt en uppsättning dock säng kläder ! Så nu har Filippa och Nellie varsit. Fick av min älskade syster hennes gamla vita vagga så nu har dom varsin slipper bråka om en. Har gjort klart några tavlor och håller på med tyg klossar !
Älskar att pyssla och längtar till mina små tjejer kan vara med och pyssla! Skulle vilja ha ett litet pyssel rum där allt finns 😄nu kollar vi på fotbollsgalan och snart börjar livet på andra sidan !
Har tyvärr inga roliga recept att bjuda på då det har varit lite dåligt på mat laga fronten dom senaste dagarna.
Kommer en bild på Filippas och Nellies paket adventskalender, kommer lägga ut på vad man behöver för att göra en sådan men det får bli i morgon ! Ska inhandla små paket nu bara till den åh vad kul det är med paket önskar jag var barn igen !
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Therese, Andreas och Anton

Stackars söta Filippa det är fruktansvärt att vara magsjuk. Hoppas du blir frisk snart vi saknar dig. Puss och Kram från lilla familjen.

2012-11-12 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen